marți, 17 octombrie 2017

Trandafirii

As putea spune ca mi-as dori din inima sa pictez trandafiri, sa pot sa le scot in evidenta mai mult coloritul si forma.... Niste flori superbe, florile dragostei, florile de care fiecare prezenta feminina se indragosteste iremediabil.
Insa cum nu sunt pictor, am incercat sa i fotografiez, sa le simt parfumul si sa i ating. Acest cadou surpriza l am primit de ziua mea, nici nu mi vine sa cred ca acest buchet ma poate face sa ma bucur mai mult decat cadourile pretioase.
Manunchiul destul de gros si serios de trandafiri imi aminteste de multe intamplari din copilaria mea , frumoase  sau mai putin. De fiecare clipa pe care aceasta planta cu" tepi "mi le ofera, o sa incerc sa ma  bucur la maxim.  Privesc petalele uneori firave ale rozelor de mai sus .Ador coloritul lor vioi, plin de viata, parfumul ce l raspandesc si chiar prospetimea frunzelor lor.
Florile nu cer nimic in schimb, decat apa si putina lumina, dar ne ofera mult mai mult. Cred ca iubirea e legatura dintre oameni si flori. Cate povesti poti tese in jurul unor astfel de flori.... si totusi ii ating inca o data ceea ce nu am mai facut- o decat acum 10 min- alta poveste, aceeasi iubire....si plec in noapte spre o alta destinatie. A mai trecut un an. Sunt trista, nostalgica, plina de amintiri si melancolie, insa trandafirii  imi permit sa visez, sa sper, sa ma reindragostesc de viata, de un viitor ce se contureaza vag in fata mea.     La multi ani- 12 oct 2017.
Andreea.