sâmbătă, 2 septembrie 2017

PREZENTUL= o umbra a trecutului?!

Caut de ceva vreme sa inteleg de ce la rezolvarea unei probleme urgente se cauta intai vinovatul pentru a se agata de ceva, de cineva, in loc sa vedem solutia ardenta, rezolvarea iminenta .....De ce nu te poti bucura de prezent asa cum este, de ce nu esti inteles daca ai gresit cu ceva si mai ales de ce nu esti apreciat cand ai realizat ceva frumos. Ori invidia este de vina, ori ego -ul , ori mandria, sa ti se recunoasca tie meritul, desi radacina solutiei a fost la altcineva. Dar nu poti recunoaste, nu poti fi tu mai prejos pentru o alta persoana, no name....nu ? Prezenttul mi -a oferit doar situatii de genul- ala are, ala a facut, ala a invatat mai mult, celalalt nu stie nici macar ce e politetea, e lipsit de bun simt , nu are nici macar o masina, etc. Este total gresit : suntem egali, asa am fost lasati- Adam si Eva identici. Nu- mi amintesc ca Adam sa aiba facultate si Eva doat scoala generala nu?!😆😆😆 Ma supara zilnic aceste idei preconcepute sa fac diferenta intre oameni si ma deranjeaza, dar mai ales ma obosesc aceste tabele pe categorii de persoane. Apoi sunt judecata de ce nu- mi place aceasta viata- pentru ca este plina de indiferenta si mai ales egoism si lipsa iubirii si comunicarii care, toate, duc la situatii jenante, pe care le pot evita, dar din cauza altora nepasatori, tot eu pic vinovata, mandrie si minciuna = dezastre totale. Cel mai enervant este ca as vrea sa corectez tot ce pot, incerc sa arat unora unde gresesc, dar tot ma izbesc de acest zid al nepasarii umane si al intelegerii eronate. As vrea sa gasesc macar o persoana in jurul meu care sa mi dea macar o jumate de solutie la aceste probleme, dar credeti ca macar cineva se opreste din viata lui, din cotidianul sau si din tabieturile sale anoste pentru a citi aici vreun rand?! NU. Atunci iar un efort in van.... Si tara incotro?! Asumarea- nici macar nu se cunoaste definitia acestui cuvant. Nu intereseaza sa facem ceva mai bun, ci doar sa facem pentru noi si atat.
Pacat...
Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

Asta e viata in prezent! - suma unor epitete negative....