joi, 15 ianuarie 2015

Multumesc

     Multumesc! De multe ori cuvantul acesta este folosit din obisnuinta de multe persoane, de multe ori si nu stiu daca cu adevarata sa valoare. Suntem muritori, nu avem putere decat sa facem ce putem pe Pamant, nu am reusi sa zburam fara ajutorul avioanelor, sa comunicam fara ajutorul diverselor aparate, suntem oameni normali, lasati pe un taram sa fim vegheati de ingeri si sa ne bucuram de ceea ce realizam in viata singuri, pe puterile noastre. Insa ar trebui sa facem ceva zilnic: sa multumim sincer din suflet fiecarui om care ne saluta, fiecarui copil care ne zambeste, fiecarui animal care ne priveste, fiecarei raze de soare care ne mangaie dimineata si chiar fiecarei mustrari facute de parintii nostri. Asa ca eu, personal, am gasit cateva minute in fiecare seara sa fac acest lucru simplu dar important, privesc pe fereastra si cu gandul la cei dragi, multumesc fiecarei clipe pe care am trait-o, fiecarei maini pe care am atins-o, fiecarei zambet pe care l-am intalnit in ziua respectiva. Nu cred ca este deajuns pentru norocul pe care l-am avut pe deplin pana acum, pentru amintirile frumoase pe care le traiesc zilnic alaturi de familie si prieteni, pentru CEL care mi-a trimis o sansa la un viitor mi bun, mai frumos, mai linistit. Insa este un gest mic facut de un muritor, este un pas urias pentru CEL care ma vegheaza, un semn de multumire pentru viata pe care o traiesc, un indemn pe care va sfatuiesc sa-l faceti si voi in fiecare seara inainte de culcare. Nu dureaza mult insa conteaza enorm pentru tot si toti. Veti simti caldura sufletului LUI.
Multumesc!
A voastra Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

e adevarat nu?!