sâmbătă, 22 iunie 2013

O dorinta numita Carpisa


      Drumul fusese foarte lung, friguros si obositor, intuneric, zgomote, agitatie mare si nu se stia exact pentru ce. Eu nu mai inteleg nimic, atata efort pentru inca o calatorie plictisitoare prin magazine. In sfarsit luminaaaaa! Si calduraaaaa! Iar incepe plictiseala pe raft. „Stati fratilor, usor, ca sunt fragila! “ am incercat eu sa le transmit celor care amenajau rafturile in magazin. Fara succes, nimeni nu ma auzea, nu ma intelegea. Aoleu, iar stau pe un raft intre altele negre, nu am inteles niciodata de ce eu trebuie sa fiu exceptia!!! Vai ce puhoi de lume, ce de femei elegante, ma privesc toate curioase, forfota mare, zgomot, muzica, galagie! Era intr-adevar un magazin mare Carpisa in Baneasa Shopping City din Bucuresti, ma simteam bine pentru ca aveam loc suficient, trageam cu ochiul chiar si la vecina, cea neagra, de piele cu aplicatii gri. Aoleu, se apropie o dama, ma trage iute de pe raft si incepe sa deschida fermoarul, sa pipaie toate cusaturile si chiar sa ma agate de umarul ei, probabil sa vada daca arat bine. Normal ca arat bine,m-am mentinut, numai eu stiu cate ore de truda, croitorie si vopsit i-au trebuit lui nea Cornel sa ajung asa, frumoasa, unica, rezistenta si pufoasa. Si acum vine dansa si ma tot verifica. Ce tot cauta?! Nu am de ascuns nimic. Sunt doar eu: o poseta Carpisa din zecile de genti Carpisa.
“Fiti draguta, cat costa aceasta geanta superba?” o aud pe doamna respectiva intreband vanzatoarea.
“Nu e foarte scumpa, 250 lei si o puteti gasi si online, pe net. Magazinul nostru ofera mai nou aceasta posibilitate doamnelor, care nu au timp sa se deplaseze la noi aici in magazin, o pot face virtual de acasa pe internet. ” ii fu raspunsul.
„Da. O s-o cumpar insa mai vreau sa privesc magazinul acesta, stiu ca abia s-a deschis si sunt lucruri de calitate. Vreau sa-i iau si mamei ceva!
„Da. Asa e. Magazinul Carpisa este un brand Italian cu o istorie de peste un deceniu.  Carpisa s-a dovedit a fi un fenomen comercial capabil sa ofere publicului larg un produs mereu la moda, cu un raport calitate-pret absolut unic, devenind astfel leader-ul European pe piata de posete, genti si accesorii cu un design original si trendy.
“Interesant. O sa-i caut mamei o curea Carpisa. Las poseta aceasta la dumneavoastra aici la receptie, la casa si iau totul cand plec. Ok? ”
“Perfect. Sa va arat unde gasiti curelele! ”
            In sfarsit m-a lasat linistita. Are o voce de va trezi toti vecinii. Of, la cine am nimerit! Vai de mine! Si uite cum ma mut eu de aici, dintre voi toate, cum scap eu de stresul calatoriilor, cum imi formez si eu o “familie” ?! Simplu si rapid. Cu ajutorul acestei femei, pana la urma trebuie s-o indragesc pentru ca doar pe ea o am de acum incolo. 
            Nu trecura multe minute si vad ca se intoarce mandra cu o curea in cos si inca un portmoneu gri. Cand se apropie m-am bucurat ca nu eram singura, ca macar o sa am un prieten cu mine, portmoneul Carpisa, de la accesorii Carpisa, o piesa foarte frumoasa si eleganta pentru ocazii. Cureaua mi se parea interesanta, erau numeroase curele Carpisa insa aceasta dadea o nota de popularitate rar intalnita, de modernism si noutate oircarei persoane ce o poarta. Aoleu, acum vine partea grea: impachetarea. Ma vor apasa, indesa si gadila fara cerere, intr-un cuvant ma vor chinui.
"Lasa, colega, ca si pe mine ma chinuie la fel! " am auzit eu o voce alaturata. Era cureaua Carpisa. Deci nu eram singuraaaaa, acum eram chiar si fericita.
Si iata–ma din nou linistita, dar inghesuita intr-o cutie frumos ornata impreuna cu colega, cureaua Carpisa, si nelipsitul doamnelor - portmoneul Carpisa. Si in final: liberaaaa da si cu o frumoasa “familie” Carpisa. Cu siguranta ma voi odihni apoi, trebuie sa fac fata privirilor curioase ale noilor membrii ai “familiei” mele si de ce nu, ale "fanilor" - clientii Carpisa, doamnele.






Un comentariu:

Andreea spunea...

dorinta dorintelor!