luni, 11 martie 2013

Copilarie pierduta

Mi-aduc aminte cu drag de perioada copilariei, de glasul mamei si chiar de rasul fratelui meu mai mic care alerga prin toata casa fericit ca primise inca o jucarie. Imi amintesc cu dragoste de jocurile prin curte si de poznele facute impreuna cu verisorii mei vecinilor sau altor copii. Cel mai drag prieten imi era Andrei, baiatul lu'nenea Petre din colt.Cati covrigei nu mancam eu cu el si de cate ori nu ma intreceam eu la scos apa din fantana, nu va pot povesti. Eram tare incantat cand bunica ne facea la amandoi clatite si le infulecam pe strada in chiote si tipete de bucurie. Alegeam de fiecare data jocuri strategice sau chiar care iti puneau imaginatia la incercare. Acum, dupa trecerea anilor, privesc cu drag in urma si in acelasi timp cu drag in viitor, pentru ca fiecare dintre noi avem la randul nostru cate un baietel, care incearca sa improvizeze jocuri diverse. Ma uit in ochii fiului meu si vad o inocenta pura si dornica de cunoastere. Prezentul ii da ocazia sa fie in primele randuri printre copii si sa alaga cele mai bune solutii cu ajutorul jocurilor Starcraft. Azi, 11 Martie 2013, am vrut sa-i fac o surpriza celui mic si l-am dus la magazinul Altex pentru a vedea lansarea unui nou joc Starcraft II: Heart of the Swarm. A fost tare incantat si multumirea mea imensa. Pe seara am vorbit cu prietenul meu Andrei, care locuieste in Ploiesti. Nu mare mi-a fost mirarea ca si el fusese la o lansare. Ghiciti la ce? Starcraft II: Heart of the Swarm. Exact.
M-am simtit deodata ca in copilarie, cand alergam cu prietenii mei pentru a castiga un joc sau, chiar cand pierdeam, nu ne intristam deloc. Eram doar noi, fara griji si probleme, iar momentele acelea nu le voi mai retrai niciodata asa frumos decat prin ochii baietelului meu acum, in prezent. Discutand despre acest subiect cu sotia mea, ne-am hotarat ca vrem sa ne gasim o pauza in fiecare saptamana pentru a fi din nou copii, pentu a ne povesti trecutul si amintirile, insa incerc asta acum, intr-o epoca a tehnicii si modernismului, a jocurilor pe calculator sau pe tableta. Vreau sa va daca simt aceeasi placere ca atunci, aceeasi fiori ai concurentei ca atunci, aceeasi satisfactie a castigului ca odinioara. Si pentru asta, am participat inca o data la lansarea jocului preferat al fiului meu: Starcraft II: Heart of the Swarm, exact la magazinul nostru preferat
MEDIA GALAXY tot azi. Incantati am fost toti trei si nu regretam nimic. Sper ca acest trecut frumos sa nu dispara, dar sa poata fi modelat dupa prezentul, actualitatea cotidiana si tehnica avansata ale secolului XX.
Starcraft reprezinta o idee extraordinara si chiar o pofta de viata a tineretului si a celorlalti.
Cine iese victorios sau nu, trebuie ca voi sa descoperiti!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Aici m-am transformat in personaj nu personaj"a" !!!