marți, 5 martie 2013

BlogAwards 2013 - cel mai tare concurs intre blogg-eri


Buna. Bine v-am regasit. Azi am o noutate. Sa va impartasesc o veste importanta. Am descperit locul unde putem sa ne cunoastem intre noi, sa cunoastem alte lucruri si produse noi, sa impartasim idei si diverse pareri, sa ne regasim in lumea noastra de blogg-eri. Incerc de ceva vreme sa va atrag atentia cu noi concursuri si diferite vise, sa va duc spre un taram cu noutati si cadouri frumoase. BlogAwards.ro este acel loc.
Poate v-ati intrebat de atatea ori de ce m-am apucat sa fac reclame la produse de tot felul, de ce am publicat poze cu numele unor produse utile noua, de ce am aici pe blog un clasament al blogg-erilor. Acum va voi raspunde, veti gasi pe clasament BlogAwards 2013 pozitia unde ma aflu cand public aceste articole interesante si fac aceasta publicitate. Puteti vizita aici tot ce tine de noua campanie a blogg-erilor care va va starni curiozitatea. La sfarsitul lunii se dau premii celor mai buni dintre noi. Nu trebuie decat sa cititi acest regulament si sa participati, sa sperati la ceva frumos si sa aveti incredere in noi, toti blogg-erii, noi cei cu idei interesante, noi care dam alta culoare zilei sau poate doar momentului pe care il traim. Suntem mereu prezenti, la orice ora din noapte, din zi sau in orice zi de sarbatoare, suntem aici sa va incantam si sa va aducem la cunostinta cele mai bune produse. Vizitati si cititi! Camapaniile sunt super!
Va pupa Andreea!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Nu veti regreta!