marți, 5 februarie 2013

Exista fotografia de nunta perfecta?

Salut, sunt obiectivul. Cum care obiectiv?! Cel al aparatului foto, al pozarului din fata ei, al umbrei din spatele lui, cel care prind si surprind momentele de fericire, cel care e martorul clipelor de feerie si zambetelor, cel care e langa ei, cand pasesc in camera dragostei. Este prima statie a mea. Sunt exact cel care e prezent mereu intre ei, ea cu o rochie de mireasa alba si lunga, pe margini cusuta cu mici perle si in trena lunga avand minuscule margelute de cristal, cu un suras melancolic si el, in costumul negru si sobru, avand ochii plini de bucurie, acesta sunt chiar eu, un obiectiv DSLR gata oricand sa iasa in lumina si sa prinda diversele masti si semne faciale ale nuntasilor, valurile pe care rochia de matase le face in stralucirea soarelui si chiar micile detalii din jurul fericitei perechi.
Urmatoarea statie a mea este resaturantul, in care trebuie sa alerg sa surprind iar veselia, voiosia si buna dispozitie a invitatilor. Dar incerc sa raman pe langa personajele principale, care ma sustin si-mi aduc in prin plan cele mai fericite momente ale lor, in ziua in care trebuie sa straluceasca si sa para tineri, unici si sublimi.
Ultima statie este" fotograf nunta Bucuresti", unde trebuie sa las sa fie terminata treaba si sa-mi fie recunoscut succesul, sa-mi fie rasplatit efortul. Aici ma las dus si rapus in mainile fotografului, care incearca sa scoata un tablou de poveste din ziua superba care a trecut.
Ce a iesit?! Nu vom afla decat daca privim nostalgic in timp albumul nuntii la focul semineului, inconjurati de cei dragi. Acesta a fost.... "obiectivul" meu.


Un comentariu:

Andreea spunea...

http://www.blogawards.ro/scrie-un-articol-despre-fotografia-de-nunta-si-castiga-200-lei.html/#comment-1888......
super site!!!!!