marți, 6 decembrie 2011

Cadoul perfect

Este dimineata de Mos Nicolae. O zi calduroasa pentru aceasta perioada a anului. Ma asteptam la multa zapada si ger, insa este chiar liniste si toti povestesc bucurosi de ce au primit de la batranul Mos Nicolae, o traditie mult asteptata de copii de altfel, dar si de cei mari, pentru ca toti ne bucuram la dulciuri si fructe, ascunse noaptea in ghetutele proaspat spalate nu?
Am realizat ceva mult mai important anul acesta, am inteles ce cadou astept intotdeauna de la aceste sarbatori in general si care este castigul meu in fiecare an, cand il asteapt pe Mosu' cu o surpriza. Nimic nu ma va bucura mai mult decat sa-i unesc pe cei dragi mie, pe toti in jurul unei mese si sa-i pot privi fericita, sa ma bucur mereu ca suntem toti sanatosi, ca putem povesti ce ni s-a intamplat sau ce am fi vrut sa se petreaca. Nici un alt cadou scump nu m-ar bucura la fel de mult ca acesta. Si acum inteleg de ce acest Mos este batran in fiecare an, dar niciodata nu moare sau nu dispare, pentru ca el bucurandu-se cand toti suntem impreuna si fericiti, e mai puternic si pregateste o alta intalnire, reuniune si tot asa in fiecare an. Niciodata nu poate fi trist la acestea.
Daca am face si noi la fel zilnic, daca ne-am bucura si i-am aprecia pe cei dragi in fiecare zi, am fi mai buni si mai tineri si niciodata nu ne -am mai inchide in noi, nu am mai plange si nu am mai fi invidiosi. Cadoul perfect exista, nu trebuie decat sa vedeti singuri care este acesta: pentru mine este viata si familia.
Daca ne-am opri un pic si am privi in ochii unui copil cand vede ghetutele pline cu cadouri, ne -am da seama ca bucuria aceea nevinovata si inocenta nu am avut-o niciodata, am fost prea preocupati fara rost si ingrijorati de alte probleme ale vecinilor sau rudelor.
Ma bucur enorm ca acum am reusit sa inteleg aceste lucruri simple dar importante pentru mine, altfel ar trece timpul si nu vreau sa regret mai incolo ceea ce puteam sa fac acum cand suntem toti o familie, sanatosi si cu sperante.
La multi ani, Mosule!!! La multi ani iubitului meu, pe care il ador! Nu este ziua lui astazi, insa de fiecare data cand ma trezesc si il zaresc, ii multumesc in gand pentru ca este langa mine si il sarut ca si cum ar fi ziua lui. Fiecare clipa este unica si trebuie traita la fel!
Va pup!
Andreea
Astept parerile voastre despre... Mos si cadoul perfect!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Eu zic ca exista perfectiune in ... cadouri! Daca ai un pic de imaginatie....