miercuri, 7 septembrie 2011

Daca doriti sa revedeti....M-tii Retezat (poze din episodul 1)






























































































































Nu e nimic mai frumos decat sa incerci sa prinzi o raza de soare nu? Sau sa asculti linistea fosnitului frunzelor? Ai reusit vreodata?



Daca vrei sa simti minunea naturii, sa asculti cum respira fiecare copac cand priveste stelele, nu rata o plimbare prin M-tii Retezat!


Pozele sunt realizate de mine personal in luna august 2011!

2 comentarii:

Andreea spunea...

Aveti si voi poze de acolo ?

Anonim spunea...

Hellene..caci din toate variantele pe care ni le pui cu atata suflet la dispozitie, acesta e cel mai melodios...nici nu stii cata bucurie mi-au adus randurile tale in aceasta zi de septembrie, in aceasta zi de inceput de concediu(prea scurt de altfel!). Navigam fara noima pe net..ma uitam la peisaje cu muntii nostri si culmea e ca exact niste poze din Retezat mi-au facut sufletul sa tresara desi...o sa razi...n-am fost niciodata pe acolo :). Asa ca am poposit un pic printre pozele si vorbele tale vrajita de cate detalii frumoase ne ofera natura si..de ce nu ...mirata placut sa vad ca mai exista suflete inocente care privesc la lucrurile frumoase...Recunosc ca am rasfoit si pagini din arhiva sa citesc mai multe despre tine si simt o bucurie imensa ca sunt si alte persoane care simt ca mine si ca nu sunt ultimul dinozaur ramas intr-o tara fara suflet...Ma rog, poate sunt eu pesimista acum pentru ca n-am avut norocul tau de a intalni persoana potrivita-sau am crezut ca am gasit-o si n-a stiut sa aiba grija de sufletul meu sensibil..Sper sa ai mult noroc, o nunta ca in povesti si un Iliuta dulce exact ca cel pe care-l pomenesti cu atata drag.
Iti doresc numai zile faine, draga prietena