sâmbătă, 14 mai 2011

Dragostea este spatiul si timpul masurate cu inima (dedicat celui caruia i-am imprumutat inima)

As putea spune ca daca esti indragostit, uiti de spatiu si timp, de limite si bariere, de compromisuri si reguli...Mereu v-ati intrebat care e povestea mea, ce ma face sa rezist si sa trec peste unele greutati sau piedici. De unde am atatea idei, de ce simt nevoia sa scriu!?
Am un motto: spera pana la sfarsit! Sunt o persoana prea sincera uneori si pierd multe, copilaroasa si asta mi-aduce numai bile negre, vreau sa fie totul frumos si corect, dar nu in lumea asta, nu? Am avut impresia, ca oricare fata naiva, ca a iubi e ceva pur si curat, ca nu suferi niciodata pentru acest sentiment inaltator. Am simtit ca daca faci lucurile bine si esti langa jumatatea ta si o sprijini, totul va fi bine si nu vei plange. Dar cel mai dureros este momentul cand ti-ai pus toata nadejdea in perechea ta si aceasta este nepasatoare. Sunt situatii des intalnite printre noi toti, fiecare poveste are rezumatul ei si toti credem ca istorioara noastra e unica si cea mai frumoasa, nu?
Nu stiu acum daca povestea mea e o pilda pentu altii, insa stiu sigur ca am avut norocul de a simti cu adevarat ce inseamna cuplu implinit...Timpul mi-e mereu cel mai mare dusman, insa daca poti sa-l pacalesti, te poti indragosti la orice varsta, poti simti ca descoperi lumea oricand in alte culori, poti sa te lasi purtat in amintiri placute si sa uiti ranile adanci. Mereu incerc sa ma hranesc cu ce a fost frumos si vreau sa descopar viitorul altfel, sa definesc noutatea, sa ma regasesc alta si mereu una noua, sa definesc identitatea sufletului meu si sa iubesc ce ma inconjoara...
Asa cred ca-mi voi atinge telul in viata personala si mai imi doresc ceva :sa am langa mine un om puternic , rabdator si care sa ma sfatuiasca, sa -mi arate unde gresesc, sa ma respecte pe mine si relatia noastra . Cel mai bine este sa recunosti cand si de ce nu ai avut dreptate si in acelasi timp sa ramai la fel de vesel si indragostit. Pot sa va spun un mic secret: simt ca am gasit persoana potrivita...si nu pe un cal alb,ci pur si simplu un om dintre noi toti, insa un suflet pereche, care ma face sa zambesc, sa suspin si chiar sa vad viata putin in roz, cum si-ar dori oricine.
Va pup, Andreea.

Un comentariu:

Andreea spunea...

...sau care o sa -mi fure de tot inima...