miercuri, 2 martie 2011

La cererea publicului

"Pentru Anonimul care, pe 14.02.2011 in loc sa petreaca cu persoana iubita momente unice si frumoase, sta sa critice pe altii si sa nu poata dormi la gandul daca are sau nu partener de viata Andreea, Anonim, Elena Badescu, Hellene Badescu (e treaba si viata ei) si apropo si tu esti cu dubla identitate sau asa te numesti in buletin - Anonim? incredibil - zici de altii dar nu esti deloc pe departe... si nici curaj sa te arati cine esti nu ai - desigur o persoana lasa careia ii place sa atace miseleste pe la spate, de frica sa nu fie descoperita si invinsa intr-o lupta dreapta! rusineee!!!Citeste, ia aminte din ce scrie in randurile astea p-aci pe la ea si gaseste-ti pe cineva drag care sa te faca o persoana mai buna si mai intelegatoare, poate te mai da pe brazda si mai imblanzeste fiara...Ps : ce te obliga s-o citesti daca nu-ti place? da next si cu ocazia asta scuteste-ne si pe noi...Andreea, dc poti, publica te rog drept o postare comment-ul meu, sa-l vada mai bine "Anonim". Poate persoana respectiva isi va da seama cat este de penibila si de asemenea de compatimit... "

Pentru ca mi-a placut ca ai scris corect si m-ai rugat frumos, si nu pentru ca sa arat ca am eu aparatori, cititori fideli, am publicat comentariul tau. Nu stiu de ce ii intereseaza pe multi cum ma cheama in realitate sau de ce mi-am luat pseudonimul acesta? Si multi scriitori din literatura(dar cine mai citeste azi carti ?) au avut cate un pseudonim si nu insemna ca au dubla personalitate, nu? Dar nu o mai lungesc si nu mai irosesc litere pe explicatii inutile, pt ca unii inteleg tot ce vor. Si apropo numele meu este altul...(dezinformare totala). Daca as avea ceva de ascuns, as fi sters toate comentariile care nu ma avantajau, nu? Va pup! Aceeasi Andreea!

2 comentarii:

Andreea spunea...

Totusi, ma bucur ca si alte fete cu numele de Andreea citesc blogul meu si-mi fac "audienta", nu?

Anonim spunea...

Da, ai ghicit bine, sunt o alta "Andreea", care te citeste de cand ti s-a conceput blog-ul, dar nu care face "audienta" blog-ului, ci care mai da iama din cand in cand prin ce mai scrii tu p-aci, (caci uneori imi place ce scrii) si care a simtit nevoia sa puncteze penibilitatea unui anonim ce pare a avea chiar probleme mintale, caci un motiv intemeiat sa se ia asa de cineva nu prea vad, decat daca poate, pe undeva, are socoteli neincheiate cu tine, invidie, razbunare, cine stie...
si daca apropo-ul imi era mie adresat, am ales sa insir nume de scena/pseudonim si nu real pentru ca despre asta era mai mult vorba, chiar daca cel real imi era deja cunoscut