miercuri, 20 mai 2009

Eu sau Hellene ?

Azi da,ieri nu.Maine e incert .Singurul lucru de care sunt sigura este ca vreau sa fiu eu azi si maine sa intru inapoi in aceeasi umbra cu care m-am obisnuit pana acum.Sa incep acum sa multumesc ca pe covorul rosu de la Oscar nu pot ,nu m-as simti bine ,insa as putea sa spun ca va iubesc pe toti care nu m-ati uitat ,in special pe prietena mea OACHI si pe ERNEST ,puiul meu.
Sper sa fim asa mereu uniti si sa traim viata la cote maxime cum imi place mie sa zic.
Intrebarea mea este : Ce mi s-ar potrivi mai mult Andreea sau Hellene ?

Va pup ! La multi ani Hellene !

2 comentarii:

insasi Andreea spunea...

Eu cred ca Bebita ...

Oachi spunea...

Pentru mine, oricum te-ai numi Hellene sau Andreea esti tot TU, legatura mea cu copilaria, cu inocenta, cu perioada in care unica grija era ... sa ne jucam, sa alergam, sa ne catarm in copaci, sa dam ocheade prin curtile vecinilor, sa mergem pe bicicleta, sa descoperim lumea prin ochii copilariei, sa cantam la pian, sa mergem la 'Unchiu', sa culegem capsuni, sa ne jucam cu iedutul, sa dam iama in prajiturile proaspete pregatit pentru musafiri, sa....eh.... daca as putea as vrea o viata pentru copilarie, o viata pentru adolescenta, o viata pentru perioada studentiei...o viata pentru fiecare etapa din viata noastra....
Revenind la tine, draga prietena, eu iti propun SA FI TU INSATI....si oricum te-ar chema sa iti pastrezi intacte pentru cat mai mult timp inocenta, puritatea, optimismul si bucuria de a trai. Cred ca ce ai in suflet, in ganduri, in amintiri este ceea ce te caracterizeaza....nu doar un nume. Imbratisari cu drag de aici, de la distanta!