luni, 17 noiembrie 2008

Si ai mai imbatranit cu un an ...

Dedicatie speciala pentru bunul meu prieten Paul ,care azi se sarbatoreste ,adica sarbatoreste viata ,frumosul ,prospetimea si tineretea ...Eheee ,cati am fi vrut sa avem cei ... 19 ani ai lui nu ?Sa ne traiesti Paul si sa ramai asa plin de idei ,cu un suflet mare ca pana acum !sa nu te schimbi si sa ne inconjori cu tot ce e mai frumos !Nu ma pricep la dedicatii cu multe si stufoase cuvinte ,doar un la multi ani mi s-a parut mereu potrivit si simplu .Nu am cum si ce sa -ti ofer in dar pentru cat ma ajuti tu pe mine decat cateva cuvinte spuse la momentul potrivit.

Multumesc pentru tot ! Multa sanatate ca asta am realizat ca este cea mai importanta azi !
Buna ta prietena Andreea .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Aceste cateva cuvinte inseamna foarte mult pentru mine si daca este nevoie de mine pe lumea asta asa cum sunt acum, pai sa stii ca nu o sa ma schimb. Dar in afara de asta ar trebui mentionat faptul ca, in mica sau mare masura, fiecare ajutam cu ceva pe cate cineva. Daca ajutam mai putin sau, din potriva, suntem gata sa ne sacrificam si viata, pai asta numai cel pe care il ajuti poate sa determine. Cut cat iti place mai mult natura, cu atat mai mult incerci sa fii ecologist. Cu cat iti place mai mult pictura, cu atat mai mult incerci sa intelegi operele de arta si sa incerci sa faci si tu o pictura. Cu cat iubesti mai mult un om, cu atat mai mult incerci sa-l ajuti cu tot ce poti.